مشاور و مدرس فروشگاه
مشاور و مدرس فروشگاهی مدیریت فروشگاه چیدمان فروش دکتر مال دکتر علی خویه مهندسی فروش drmall.ir
لطفا در چیدمان فروشگاه زیاد تغییرات ندهید
Salez.ir
در دکتر مال در خدمت شما هستیم مشاوره و آموزش در محل فروشگاه شما
اولین مرجع در حوزه مجتمع ها،مراکز خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگ
عارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. مهندسی فروش.افزایش فروش. بازاریابی فروشگاه.
Doctorsales.ir
@doctorsales.ir
شماره واتساپ مدیر برنامه ها
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
#آکادمیسیستمسازی
#آکادمی_بازاریابی
#آکادمی_فروش
#مشاورفروشگاه #برندسازیفروشگاهی #بازاریابیفروشگاه #مدرسفروش #مدرسسیستمسازی #مدرسبازاریابیفروش #فروشگاهزنجیرهای #فروشگاهپوشاک #ریتیلینگ #ریتیلآکادمی #ریتیلایران #خردهفروشی #فروشمویرگی #مدرسبازاریابیفروشگاه #مرچندایزینگ #مرچندایزر
https://www.instagram.com/p/Cc3bSJODCpl/?igshid=MDJmNzVkMjY=
مشاور و مدرس فروشگاهی مدیریت فروشگاه چیدمان فروش دکتر مال دکتر علی خویه مهندسی فروش drmall.ir
مشتری مشتری میآورد
Khooyeh.ir
Khooyeh.com
یک مشتری راضی تا بیست نفر را می تواند با خود بیاورد
مدیریت رضایت مشتری یک واقعیت ملموس برای سازمانهای تجاری است و به طور خلاصه مزایای زیر را برای سازمان به دنبال دارد:
پاسخگویی سریع به درخواست مشتریان.
فراهم کردن شرایط مراجعه مجدد مشتری.
کاهش هزینههای تبلیغاتی.
افزایشفرصتهای بازاریابی و فروش.
شناخت عمیق تر مشتری.
دریافت باز خورد از مشتری و توسعه خدمات و محصولات جاری.
@drkhooyeh.ir
مدیریت ارتباط با مشتری: به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود.
سازمانها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری میتواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمانها برخی روشهایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود میدهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد.
هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است:
فروش، بازاریابی و خدمات.
در دکتر مال در خدمت شما هستیم مشاوره و آموزش در محل فروشگاه شما
اولین مرجع در حوزه مجتمع ها،مراکز خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگ
Salez.ir
عارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. مهندسی فروش.افزایش فروش. بازاریابی فروشگاه.
#آکادمیسیستمسازی
#آکادمی_بازاریابی
#آکادمی_فروش
#مشاورفروشگاه #برندسازیفروشگاهی #بازاریابیفروشگاه #مدرسفروش #مدرسسیستمسازی #مدرسبازاریابیفروش #فروشگاهزنجیرهای #فروشگاهپوشاک #ریتیلینگ #ریتیلآکادمی #ریتیلایران #خردهفروشی #فروشمویرگی #مدرسبازاریابیفروشگاه
https://www.instagram.com/p/Cc2EXREjvms/?igshid=MDJmNzVkMjY=