هایپر مارکت، مرکز خریدوفروشگاه زنجیره ای

آموزش تحقیق مشاور و اجرای هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای، راه اندازی، ا

شرح خدمات دکترمال به فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری

 شرح خدمات دکترمال به فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری
 
 
شرح خدمات دکترمال به فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری

شرح خدمات دکترمال به فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری

توسط : دکتر مال DrMallبدون دیدگاه
 چاپ ایمیل

دکتر مال DrMall  مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌ها است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای،  هایپرمارکت ها و مجتمع  های تجاری  در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز،  فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاحفروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل  برسانید.

ارائه طرح توجیهی (Business Plan) دقیق و مناسب توسط متخصصین مجرب در حوزه خرده فروشی و مدیریتفروشگاه، اولین قدم برای شروع فعالیت میباشید. فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکتها به عنوان یکی از پیچیده  ترین فعالیتهای اقتصادی عصر نوین، مستلزم تحقیقات دقیق و مطالعات کاربردی که نشان دهنده ی حال حاضر و آینده ی طرح باشد می باشد.

فاز اول: تحقیقات دقیق و کاربردی

  1. تعیین اهداف، ارائه استانداردها، بررسی کلیات

بررسی های اقتصادی، فنی، اجتماعی، فرهنگی و… بر اساس استانداردها و تطبیق آنها با شرایط مختلف

  1. ارائه ی زمانبندی اجرایی و منطقی مطابق با واقعیت
  2. مشخص کردن تعداد فروشگاه ها ( به تفکیک استانها و مناطق تهران)
  1. جمعیت و مساحت ( ضریب نفوذ) فروشگاه ها و مجتمع های تجاری( به تفکیک استانها و مناطق تهران)
  1. بررسی رفتار مصرف کننده
  2. متوسط هزینه خالص سرانه یک خانوار شهری ( به تفکیک کالاهای مصرفی)
  3. تعداد واحدهای صنفی توزیعی کشور ( به تفکیک استانها و مناطق تهران)
  4. اولویت بندی دقیق مناطق ۲۲ گانه تهران و مراکز استانها با توجه به پتانسیل احداث هایپر مارکت در شهرهای مختلف کشور
  5. تدوین ساختار فیزیکی فروشگاه
  6. ارائه طرح مکان یابی سنجی شامل :

الف ) بررسی تراکم منطقه

ب ) رعایت محدوده با فروشگاه های بزرگ ومراکز خرید

ج ) بررسی های ترافیکی، استخراج ساعات شلوغی

د ) سیستم حمل و نقل عمومی،دسترسی به خیابان های اصلی، ورود و خروج آسان (رفت و آمد)،کیفیت جاده های اطراف

هـ ) سنجش توان خرید مشتریان، شرایط اقلیمی و دیدگاه مردمی به لحاظ فرهنگی و …

و ) سهولت دسترسی ( عدم پیچیدگی) و در دید بودن

DrMall

  1. ارائه طرح امکان سنجی شامل :

امکان سنجی منطقه باید با توجه به تحلیل شاخص های کلیدی منطقه انجام گیرد

الف ) عوامل محیطی

ب ) ظرفیت

ج ) دسترسی ها

د ) توزیع و تمرکز جمعیت

هـ ) ارزیابی ناحیه تحت پوشش با توجه به جغرافیای محل و موقعیت

و ) ترکیب و ساختار جمعیت و منطقه و مواردی از این قبیل

  1. تدوین برنامه فروش در سطح هایپر مارکت و مکانهای جانبی طرح
  2. امکانات زیر بنایی در منطقه احداث هایپر مارکت
  3. وضعیت جغرافیایی، اقتصادی و اجتماعی منطقه
  4. دسترسی به نیروی انسانی و نحوه تامین نیروی انسانی متخصص درمنطقه
  5. دسترسی به تامین کنندگان کالا و نحوه تعامل لجستیک با هایپر مارکت
  6. سنجش توان خرید مشتریان، شرایط اقلیمی و دیدگاه مردمی به لحاظ فرهنگی و …
  7. تحلیل و آنالیز سیستمفروش فروشگاه  های رقیب

مهمترین عاملی که موفقیت یا عدم موفقیت شما در افتتاح یک پروژه فروشگاهی را رقم میزند اداره فروشگاه به  روش نوین و آموزش کاربردی کارکنان بر اساس یافته ها و روشهای بین المللی و بروز میباشد.مشخص کردن تعداد نیروی انسانی و وظایف تک تک کارکنان و مدیران، آیین نامه ها و دستورالعملهای نحوه اداره فروشگاه و آموزش کارکنان و مدیران توسط اساتیدی که خود دارای سابقه اداره فروشگاه میباشند، از ارکان اصلی موفقیت شما خواهد  بود.این مرحله خود به چنج قسمت اصلی به شرح ذیل تقسیم بندی میگردد :

Drmall2

سیستم فروش فروشگاه ها:

شناسایی کالاهای مورد نیاز فروشگاه و تقسیم بندی دپارتمانها و بخشهای مختلف فروش

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید

مشاوره و مدیریت سفارشات و مدیریت جامع فروش و گردش کالا ( فروش،چیدمان، انبار، ضایعات، دزدبری و …)

مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی 

تحلیل و تدوین انواع سیستم های قیمت گذاری و تخفیفات

طراحی و تدوین سیستم های ارتباطی و عبوری در یک فروشگاه

طراحی سطح فروش و چیدمان کالاها و طراحی Customer flow بر اساس :

طراحی،  تدوین و اجرای سیستم عملیاتی گردش مشتریان در راستای افزایش فروش فروشگاه

طراحی، تدوین و اجرای سیستم ارزیابی عملکرد

طراحی و تدوین سیستم تنوع کالایی

طراحی، تدوین و اجرای سیستم های وفادارسازی مشتریان

میزان فروش و سود آوری

ارزیابی فروشگاه

ارزیابی و تحلیل پرسنل فروشگاه

تبلیغات درست و اثربخش فروشگاه

مشاوره در زمینه ی متعهد سازی پرسنل فروشگاه

DrMall sale

طراحی و اجرای بخشهای ۳۰ گانه فروش شامل

لکه گذاری و جانمایی غرفه ها و دپارتمان ها

پلان چیدمان فضای کلی و قفسه ها و محوطه ی اداری

جانمایی کالاها در پلان چیدمان

طراحی و تدوین و اجرای سیستم باشگاه مشتریان فروشگاه

فرمت و روش انعقاد قرارداد با شرکای تجاری

روش تهیه دیتابیس برای فروشگاه ها

سیستم سازی کلیه عملیات فروشگاه

استانداردسازی اجرایی و کاربردی کلیه ی فرآیندها و عملیات فروش و فروشگاه

روشهای شناسایی سبد خرید مشتریان(تهیه پرسشنامه)

نحوه خرید و تکنیکهای در آمد زایی جهت ورود کالای جدید، foc، حق ورودی

روش و انتخاب بازار هدف

روشهای برنامه ریزی و پروموشن

نحوه ی ارتباط با تامین کنندگان کالا و تکنیک های مذاکره با آن ها

تدوین ساختار و چارت سازمانی بر اساس اهداف، چشم انداز و ماموریت شرکت

تدوین شرح وظایف و شناسنامه شغلی برای تمامی مشاغل شامل

طراحی و تدوین سیستم نورپردازی و سیستم صوتی فروشگاه در راستای افزایش فروش

برنامه ریزی تامین کالا

تدوین آئین نامه ها و دستور العمل های نحوه اداره فروشگاه شامل بیش از ۴۰ آیین نامه

ارزیابی و تحلیل صندوق و انبار و محوطه ی فروشگاه در راستای افزایش فروش

furniture

دپارتمان  آموزش دکتر مال:

آموزش در سطوح مدیریت و کارکنان فروشگاه توسط استادان مجرب با سابقه علمی و اجرایی

سر فصل آموزش برای مدیران و کارکنان :

مدیریت فروشگاهی(آموزش کامل سیستمهای مدیریت هایپر مارکتها وفروشگاههای بزرگ)

فروش(آموزش روشهای مختلف فروش،چیدمان،پروموشن و…)

بازرگانی(آموزش نحوه خرید،مذاکره و…)

حراست(آموزش کاهش دزدبری،حریق و…)

صندوق داری و امور مالی

آموزش اصول و فنون مذاکره برای مدیران فروشگاه

تکنیک های مشتری مداری و وفادارسازی مشتریان

فرآیند دریافت و پرداخت (آموزش کامل روشهای دریافت کالا،چیدمان انبارها و انبارگردانی)

برنامه های آموزشی جهت کاهش هزینه های فروشگاه

 

 

برچسب‌ها: افزایش
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۵ ساعت 15:56 توسط دکتر مال مدیریت فروشگاه چیدمان فروش  | 
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط علی خویه www.khooyeh.ir
www.drmall.ir
www.salez.ir
09122991608

راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

توسط علی خویه www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 16سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت ,
  • خانه
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
نوشته‌های پیشین
  • شهریور ۱۴۰۴
  • تیر ۱۴۰۴
  • اسفند ۱۴۰۳
  • بهمن ۱۴۰۳
  • مهر ۱۴۰۲
  • اردیبهشت ۱۴۰۲
  • آبان ۱۴۰۱
  • آبان ۱۴۰۰
  • بهمن ۱۳۹۶
  • مهر ۱۳۹۶
  • اسفند ۱۳۹۵
  • آذر ۱۳۹۵
  • بهمن ۱۳۹۴
  • آذر ۱۳۹۴
  • آبان ۱۳۹۴
  • تیر ۱۳۹۴
  • فروردین ۱۳۹۴
  • مرداد ۱۳۹۳
  • اسفند ۱۳۹۲
  • آبان ۱۳۹۲
  • خرداد ۱۳۹۲
  • اردیبهشت ۱۳۹۲
آرشیو موضوعی
  • راه اندازی فروشگاه
  • راه اندازی فروشگاه زنجیره ای
  • راه اندازی هایپرمارکت
  • افزایش فروش در فروشگاه ها
  • مشاور فروش
کانال تلگرام
راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
مشاور فروش/ مشاور بازاریابی

رزومه و خدمات ما:

رزومه ی علی خویه

مشاور فروش/
روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها
www.hypermarketing.ir
1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
20- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک
مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی
ساختمانی طلا و جواهرات و ....

خدمات ما

مشاور فروش/
پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش.
سمینارها و همایش های بازاریابی و فروش موفق
شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......


▆

برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

▆

آموزش در محل کار شما



چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

▆




▆

یادگیری= تغییر

تماس با ما

khooyeh@gmail.com

09122991608

آکادمی مذاکره

دوره های تخصصی آموزش مذاکره
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .



▆
برخی از شرکت هایی که از خدمات گروه GMAS استفاده کرده اند
برخی از شرکت هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند

کتاب های استاد علی خویه

کتاب های بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ
کتاب های استاد علی خویه

مدیریت استراتژیک توزیع و پخش
مدیریت برند
اسرار تجارت بین الملل
بازاریابی املاک و مستغلات
مشاور بازاریابی و فروش
سبک های تبلیغاتی
مدیریت استراتژیک تبلیغات
تاکنیک ها وتبلیغات تبلیغات
تبلیغات تریزی و شیوه ی حل خلاقانه مسائل بازاریابی و فروش
راز تجارت
مدیریت بازارسازی
دکتری بازاریابی و فروش

لینک ها

مشاوران مدیریت

مشاوره مدیریت

تیم مشاوران مهندسی مدیریت



کانال بازاریابی

کانال بازاریابی

Marketing TV

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی
دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

دروه ی جامع مهندسی برند
مهندسی برند
یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

دوره های تریز، خلاقیت در بازاریابی و فروش و تبلیغات
دوره ها خلاقیت در بازاریابی، فروش و تبلیغات


دوره آموزشی مدیریت تریزی ( تکنیک های خلاقیت در مدیریت، بازاریابی و فروش)
BLOGFA.COM